tisdag 20 juli 2010

2010-07-20


Nu har mamma och pappa åkt hemifrån. Dem ska ner till Sunne på Opelträff :) Pappa är ju en stor Opel fantast och då är han ju självklart med i Svenska Opelklubben som anordnar såna här möten en gång per år någonstans i Sverige. I år är det väl lite speciellt eftersom det firar ett visst antal år som det pågått.
Jag sitter ute på altanen (som vanligt) med ryggvärk och tycker lite synd om mig själv :P Men det går väl över snart för det är nog sängen jag sovit i här hemma som gjort det.

Igår var vi ut till Mo Bygdegård på bil- och MC-träff på kvällen. Där fanns det många fina bilar! Uffe och Anette var också med och vi fikade allihopa och sen gick vi omkring där ett tag. Vi var väl där säkert 2 timmar i alla fall.
På dagen igår så var jag och mamma in till Söderhamn och handlade lite inför deras roadtrip och eftersom jag ska bo här under tiden. Neo har nog charmat de flesta inne på Coop Forum där :P

Mycket mer har faktiskt inte hänt. Jag orkade bara inte sitta nånting vid datorn igår då jag var så grymt trött eftersom jag bara hade sovit 3 timmar under natten pga värme och sen för att jag ha fastnat i en bok som jag helst inte vill lägga ifrån mig, haha. Så nu ska jag gå in och lägga mig i sängen och läsa samt vila ryggen lite :) Ha en bra dag allihopa så skriver jag när jag orkar och har lust, för ikväll blir det tv med ostkrokar och dricka :D

Inga kommentarer: