söndag 13 juni 2010

God natt

Nu kallar sängen. Jag har varit ut med Fimpen en sista sväng och Neo sover sen en dryg halvtimme sen. Imorgon åker jag ut till Rengsjö och myser med min älskade mamma. Ska kanske åka med pappa ut dit redan på morgonen så jag får testköra sulkyn som dem köpt åt min lilla prins :) Pappa va även ner till Sandviken och köpte en ny bilbarnstol då, den jag har nu, Neo sitter som en ostkrok i den! Han trivs verkligen inte i den, utan skriker för det mesta. Det gör att bilfärderna inte är så otroligt roliga!

Nej, sängen va det ja. Good night :)

1 kommentar:

Becca & baby sa...

Som en ostkrok, va gulligt det lät :D

Jag har hört att man ska börja med potatis och morötter och sånt så barnen inte blir för fästa vid söta saker som frukt och så, men alla jag pratat med har typ börjat med banan? Kanske krävs lite fler försök innan han gillar potatis o majs ^^ Majs är ju supergott :D

Hur har du gjort med bananen? Mosat den i en tallrik? Funderar på om Isac ska få prova, jag är så ivrig :d haha.