torsdag 17 juni 2010

Ååååh så mysigt!

Sitter och tittar på "Knocked Up" just nu. Hon födde precis i filmen. Guuud va jag vill föda igen! Det är den absolut bästa upplevelsen jag varit med om, och (tro det eller ej) det är så fruktansvärt mysigt!! Jag älskade min förlossning med Neo. Varje liten värk betydde att det blev närmare och närmare, och varje krystning va som en befrielse! När han väl va ute så va det bara han och jag som existerade i hela vida världen!



Neo i mammas famn, bara två timmar gammal. Vem trodde att detta lilla knyte skulle bli så stor som han är nu, så fort? Han såg så sjuk ut när han föddes, men nu är han frisk som en nötkärna :D My biggest love!

2 kommentarer:

edward sa...

sååå sööt :D

Nea sa...

Ååh vilket härligt inlägg! Hoppas jag också kommer känna så om min förlossning (om ca 8veckor)!
Ha det fiint!