måndag 31 maj 2010

Ointresserad

Jag har tappat lusten att blogga nu för tiden. Känner att jag har viktigare saker för mig, men tänkte väl skriva lite om helgen här.


Jag har egentligen inte gjort så mycket. Lördags då festade jag med brorsan, Billy, Clas, Peia, Mange och någon som kallas för Musse. Hade jävligt roligt förutom att bilen gick sönder ute i Rengsjö. Men vi kom in till Bollnäs tack vare Jenny. Jag va även på marknaden i lördags. Mamma köpte en solhatt till Neo och en t-shirt som det står "Min morfar är raggare" på :) Skit söt!
Igår tog jag det lugnt. Jag va på Annas konfirmation och sen följde jag med till Mona och fikade. Nör jag kom in till Bollnäs igen så drog jag en pizza och sen låg jag bara på soffan typ. Eller ja, jag myste med Neo en massa också :)

Idag har jag Riki här. Hade tänkt springa på stan, sätta in lite pengar på kontot och köpa lite saker, men eftersom hunden är här så kan jag inte.

Vi får se när jag hittar orken igen. Bye bye

Inga kommentarer: