lördag 22 maj 2010

Bra natt :)

Inatt va en bra natt, men morgonen var ännu bättre :) Neo har varit jätte snäll hela natten utan en massa bök och stök och nu på morgonen så fick jag vakna av mig själv! När jag vaknade så tittade jag direkt i spjälsängen och där låg Neo och höll om sin filt och tittade på sin Pingu-mobil :) Han va så söt! Mammas lilla hjärta ♥
Igår när han blev trött så testade jag med att lägga honom så som jag lägger honom i vagnen, han ligger på sidan och håller om sin filt med nappen. Då somnade han direkt! Skönt att jag äntligen har kommit på det så jag slipper gå omkring och bära på honom om kvällarna :) Då hinner jag titta lite på tv innan jag lägger mig och koppla av.

Nej, nu ska jag sätta igång med att städa och dona med min onda axel. Hörs mer sen. Kanske inte idag eftersom jag drar till Söderhamn till morsans jobb vid 14 tiden och sen ska jag till Micke och Frida.

Inga kommentarer: