onsdag 26 maj 2010

2010-05-26

Igår på kvällen gick jag och Neo över till Hanna och tittade lite på tv och Neo somnade en sväng. Vi tittade på Ugly Betty och Desperate Housewives :D Två helt grymma serier! Vi satt även och pratade en massa skit och hade det trevligt :)
Jag va tvungen att gå hem eftersom Neo va trött, men när jag kom hem så va han helt plötsligt klarvaken! Skit roligt! Tur att han va glad så länge jag satt och pratade med honom och han satt i babysittern :) Men gick jag därifrån så blev det en massa pip :P Men när han hade somnat så gick även jag och la mig. Jag läste lite i min bok innan jag somnade :)

Idag SKA jag verkligen städa! Nu har jag skjutit upp det alldeles för länge. Så nu blir det en dejt med snabeldraken och sen ska jag kasta ut alla mattor och moppa golvet. Ska även plocka undan en massa saker som ligger framme och leta fram alla räkningar och organisera bland en massa papper. Ska även flytta min "garderob" på sängen in i den riktiga garderoben :P
Nej, nu ska jag sätta lite fart :D

Inga kommentarer: