fredag 21 maj 2010

2010-05-21

Ja nu har Daniel åkt tillbaka till Borlänge. Därför jag varit lite tyst här eftersom jag inte vill sitta så mycket vid datorn när folk är här. Han har varit här sen i måndags och det har varit jätte roligt!

I onsdags blev Neo hela tre månader gammal så idag va vi på BVC för att mäta och väga honom samt vaccinera. Han lät ingenting när han fick sprutorna i vardera lår och han väger nu 7995 gram och är 64.5 cm lång. Min "lilla" dunderklump! Inte undra på att jag är heeeelt slut i mina armar vissa dagar. Men jag behöver då inte gå på nå gym för att få muskler i mina armar, haha!

Igår åskade det lite grann, men jag hoppas på mer idag eftersom det är så kvavt att man knappt kan andas när man är ute.

Imorgon blir det cruising. Dock är det inte säkert med vem än så länge. Det va meningen att Christina skulle med, men hon kunde inte. Fast jag va förberedd på det.

Inga kommentarer: