lördag 15 maj 2010

2010-05-15

Igår så åkte ju mamma och pappa iväg med husvagnen så nu är jag ensam i Rengsjö. Jag åkte hem till Micke och Frida igår på eftermiddagen och kom hem vid typ kl 19.30 någon gång. Kan ha varit senare också. Hemma hos dem va även Fridas mamma Carina, syster Elin, bror Fredrik med sin mysiga familj som är sambon Jessica, sonen Filip och yngsta sonen Lucas. Det va jätte roligt att vara där hela dagen och bara ta det lugnt med allihopa! Neo myste med allihop och jag fick hålla i Lucas en sväng och även fast Neo och han väger lika mycket så kändes Lucas lättare. Undra hur det kommer sig?
Vi spelade lite Nintedo Wii och jag och Micke lirade lite Guitar Hero. Fast nu va det så länge sen både jag och Micke lirade det så det gick inte så hemskt bra =P

Jag hann bara hem sen så kom Malin och Emelie =) Det va jätte roligt att träffa båda två och Emelie är det inte så ofta som man träffar och det va verkligen trevligt! Hon har sån utstrålning så man måste träffa henne för att förstå hur mysig hon är =) Det är något man inte kan beskriva!
Vi satt och pratade en massa skit och Malin nattade Neo sen vid kl 22.30 typ. Tack gumman! Efter dem hade åkt så satte jag mig vid tv:en och ugglade drygt en timme och sen låg jag och läste lite snabbt innan jag somnade.

Idag ska jag först ta en promenad när Neo ponken har vaknat för vi ska ner till mormor och hälsa på lite fort och jag ska på affärn och köpa nånting. Kommer inte på just nu vad det va jag skulle köpa, men kommer på det snart ^^

På eftermiddagen så kommer Malin och då ska vi grilla och gotta oss! Hennes lille vovve Ozzy ska också komma så det kommer väl bli full fart eftersom han är så nyfiken på Neo, haha! Gud va jag längtar tills ikväll! Jag har alltid roligt med Malin!

Nej nu medan Neo sover ska jag kasta mig in i duschen. Nej fan det går ju inte kom jag på! Pannjäveln har ju för fan stannat så det finns bara 20 gradigt vatten! =( Jävla skit saker!

Inga kommentarer: