måndag 26 april 2010

Skönt!

Nu har min kropp börjat återgå till den formen jag hade innan graviditeten, dock kommer den aldrig bli detsamma. Men jag märker på kläder och mina smycken att jag gått ner nästan allt nu iaf. Det kan inte vara mycket kvar. Får se på måndag nästa vecka helt enkelt då jag ska göra min gyn-undersökning och sätta in spiralen hur mycket jag väger. Står den kvar på 71 kg blir jag lite ledsen faktiskt, men ändå nöjd på något sätt. Men jag ska komma tillbaka på 65 kg snart har jag bestämt mig för.



Som jag trodde blev det att bara sitta hemma hela kvällen vilket inte var roligt, men behövligt. Är heeeelt slut i kroppen! Förstår inte varför riktigt. Hoppas det är bättre imorgon eftersom jag har lurat med mamma på promenad på eftermiddagen =) Då ska vi ta turen runt Bonden, ner på stan och sen runt Vågen. Skönt med promenader!
Men nu kallar sängen eftersom jag är gris trött!

1 kommentar:

Thessan sa...

Hej hej!
Fin blogg du har :)
Kom in här genom bloggtrafik.
Om du vill ha ännu fler besökare så testa gärna: http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=morriis

Ha en trevlig kväll!