fredag 30 april 2010

Majkase

Nu har vi varit ner och tittat på majkasen. Neo sov även fast en massa smällare och raketer gick av. Helt otroligt! Denna gosse kommer kunna sova igenom en hel storm! Han sov till och med när jag klädde av honom, la över honom till sängen och pladdrade i telefonen =)

Idag har jag verkligen varit nere i en svacka där jag absolut avskyr min kropp för hur den ser ut! Hela magen är full med bristningar! Likaså låren, svanken, höfterna, rumpan, brösten och hela benen! Brösten känns som om dem hänger ner till knäna och jag vet att det bara är en massa skinn kvar på dem. Det enda som har klarat sig är armarna och nyllet! Kan ju lova att beachen 2010 och framåt, där får man inte se mig mycket! Kanske när jag lärt mig att acceptera hur jag ser ut. Men det kommer jag nog inte göra inom den närmaste framtiden.
Det finns då inte karl jag skulle vilja visa mig naken för överhuvudtaget! Då skulle jag bara skämmas för hur jag ser ut!

2 kommentarer:

Becca & baby sa...

Åh, känner igen det där. Bristningarna är värst, brösten har man ju oftast instoppade. Jag har velat vara med i moore och liknande tidningar sedan jag var rätt liten, det är ju kört nu :/ Vi får hoppas att bristningarna bleks ordentligt! Jag ska börja sola solarium någon gång i veckan så snart som möjligt, hoppas det ska hjälpa. Har du några knep du ska köra med?

Sv: Ja, det är superkul! :D Älskar när man märker nya saker och ser utvecklingen :D

Becca & baby sa...

Samma här, alla bristningar utom de på brösten kom sista veckorna. Jag var så himla glad att jag klarat mig utan bristningar :( Hade inga problem med bristningarna på brösten, det är de andra >.<

Längtar såååå mycket tills han skrattar nästa gång :D Och tänk när de börjar krypa och sitta och ska äta riktig mat. Blir helt till mig av att tänka på det :D