fredag 30 april 2010

Kalas

Igår va jag som sagt på kalas för gulliga Bianca =) Hon va jätte nöjd med presenterna. Fast mest nöjd va hon att få en mobiltelefon =P

Igår efter jag hade väckt Neo efter det senaste inlägget så matade jag honom sen roade jag mig med att dansa omkring i köket, haha! Neo satt i babysittern och skrattade åt mig den lilla rackaren =P Det gick väldigt bra på kalaset med Neo förutom när han blev hungrig. Då va det bara att fixa mat och sen somnade han en sväng =)
När vi kom hem hade Neo somnat i vagnen och sen vaknade han när mamma skulle dra på honom en pyjamas. Då blev det svårt att få honom att somna, men vi lyckades till slut =) Eller ja, mamma lyckades =P

Just nu ligger vi i sängen och Neo sover en stund så då passar jag på att glo runt lite på olika bloggar och joll. Vi lär va tysta tills pappa har klivit upp eftersom han kom hem tidigt imorse.

Idag ska jag kanske följa med pappa till farfar, annars stannar jag på Coop en stund eftersom jag ska till Bolaget. Jag vet inte om jag orkar följa med till farfar för jag tycker det är jobbigt att se honom ligga där och bara hålla med om allting. Han känner inte ens igen mig =( Aja, vi får se helt enkelt.

Imorgon blir det hemfärd!! Det blir även utgång med Sara och Christina. Det ska bli roligt tycker jag =)

Inga kommentarer: