söndag 18 april 2010

Gårdagen

Igår på morgonen vid kl 9 åkte jag och Peter ut till Rengsjö och lämnade hund och hämtade mamma för att åka till Valbo med Frida. Vi fyra gick runt i Valbo och sprang säkert in i varenda klädesbutik! Den enda som inte köpte nå kläder va mamma, haha. Jag hittade en jätte söt tröja, ett linne, jeansleggins och en body åt Neo =) Vi åt på American Take Away inne i Gävle innan vi åkte därifrån vid kl 16 =P Blev en heldag där nere!

Väl hemma så stressade jag och Peter oss in till Bollnäs och hämtade Clas och Patrik. Jag skyndade mig hem och duschade och härjade runt som ett bortsprunget lamm för att bli klar. När jag hade stressat klart så sprang jag över till Peter och började festa lite grann.
Kvällen va grymt trevlig och det va jätte mycket folk! Men helt plötsligt vid kl 22 sa det POFF! Så försvann allihopa! Då va det bara jag, Peter, Hanna, Clas och Johan kvar. Det slutade med att jag och Peter stod i soffan och dansade och att Peter välte soffan =P


Vid kl 23.30 åkte jag och Hanna ner på Tranan och vid kl 00 kom killarna. Men jag blev nog bara kvar i en timme för sen följde jag med Malin som skulle lämna ett paket cigaretter till Patrik som va på Sport Inn och sen åkte vi hem hit och pratade en hel del.



Sen när Malin hade åkt så gick jag och la mig direkt och tvärslocknade! Vaknade imorse av att telefonen ringde, men jag sa nog inte så mycket vettigt då mitt huvud va extremt litet åt min hjärna! Haha! Sen åkte jag, Peter och Clas till Jontas och drog en varsin pizza. Sen hos Clas så somnade vi allihopa i över 2 timmar!

Nu har jag precis kommit hem från Rengsjö efter att ha hämtat Neo och umgåtts lite med mamma och pappa. Ikväll kanske Malin kommer =)

1 kommentar:

Sara sa...

Vad hemskt söt din son är!! ;)