tisdag 30 mars 2010

Usch vilken natt

Inatt blev det inte många timmars sömn kan jag lova. Neo vaknade så fort jag la mig i sängen och skulle ha mat. Sen blev han vaken i två timmar och då somnade han på mitt bröst. Men så fort jag la ner honom i sängen så vaknade han igen. Då blev han vaken i en halvtimme och jag fick då sova en kvart tills han skrek och hade kissat ner sin säng! Alltid lika roligt att byta sängkläder mitt i natten! Då blev han vaken till kl 5 innan han somnade och upp kl 8 igen :/
För det mesta är det mysigt att ha ett barn som kräver mycket närhet, men inatt va det enbart jobbigt. Man hör hur folk säger att de bara behöver lägga ner barnet i sängen så somnar dem, men inte Neo. Han får man bära ända tills dess att han har somnat och en kvart till för annars vaknar han. Jag önskar att han kunde somna i sängen själv så man slapp bära omkring honom hela nätterna.



Jag idag!

Inga kommentarer: