söndag 28 mars 2010

Trevlig kväll / natt

Gud va jag har haft en trevlig kväll med massor utav prat och gott sällskap! Vi började här hemma hos mig jag, Frida och Malin :) VI satt och pratade en massa skit och diskuterade allt mellan himmel och jord. Sen kom Fridas syster, Elin hit också :)

vid 23 tiden åkte vi ner mot Tranan eftersom jag ville se Royal Republic. Dock började dem inte spela förrän vid 00.30. Men innan dess sprang vi alla omkring och pratade med en massa olika folk. När dem väl började spela stod jag och Frida och fjantade oss en hel del, men man måste bjuda på sig själv :D

Sen kom Frida Hellberg också och då gick hon och Malin iväg på MAX. då va klocka helt plötsligt 01.30!! Jag fick en chock när jag såg på klockan! Inte trodde jag den va så mycket eller. Ganska precis när underbara och bästa Malin gick så träffade jag och Frida på brorsan och Clas. Då såg jag att världens snällaste Poffan kom in så då stod jag, brorsan och Frida och bråkade om vem som skulle kramas med honom, men självklart vann jag ;P Haha!

Nu sitter jag hemma i en tom lägenhet och saknar min vackra lilla prins Neo!! Jag vill verkligen ha honom nära mig hela tiden!! Jag kunde ju inte låta bli att ringa mamma vid kl 22 och då va han fortfarande vaken och va pipig :( Önskar jag va där och tog hand om honom, men det va ju lite sent påtänkt eftersom jag redan hade börjat druckit :( :( Men imorgon får mamma komma med honom så fort jag vaknat!

Han är mitt hjärta, min kärlek, mitt allt!!

Inga kommentarer: