måndag 29 mars 2010

Perfekt dag!!

Kan den här dagen bli bättre eller?! Jag hade underbart sällskap hela kvällen, natten och nu på morgonen. Det va länge sen jag hade så där mysigt! Det är nog bara inför den personen jag vågar visa upp mig i enbart underkläder för tillfället om man räknar bort Malin, Frida och Hanna. Men det är bara för att bristningarna på magen fortfarande syns väldigt väl, men till sommaren blir det massa sol och bad :)
En till sak som gjort min dag är att jag får pengar nästa vecka från föräldrapenningen :D Först blev jag skit förbannad för jag skulle ha fått beslutet för någon vecka sen, men inte hört nå. Hon som skulle ta beslutet hade fått ärendet, IDAG!! Hur i helvete går det till?! Men iaf, så ringde hon efter någon timme igen och sa att hon nu hade kollat igenom alla papper och ringt lite samtal angående mig och min föräldrapenning ligger på 214 000 på ett år och jag får full tid på 2800 timmar :D UNDERBART!! Kan ju inte bli bättre!!

Imorse sov vi alla tre till kl 11.30!! Det kommer straffa sig inatt skulle jag tro :P Men det va skönt att få sova ut riktigt och slipper sova ensam. Det va skönt att ligga i sängen och prata med någon annan än Neo eftersom man inte direkt får mycket till svar av honom :P

Det här inlägget började jag skriva vid två tiden, men Neo är inte så glad idag som han älskade mamma så det har tagit sin lilla stund som ni ser :P

Inga kommentarer: