tisdag 30 mars 2010

2010-03-30

Nu har jag äntligen varit på min promenad. Jag hann fundera en massa, men kom absolut ingenstans med mina funderingar utan fick bara fler :/ Mindre skoj, men inget att göra åt. Neo sov mestadels av tiden, men just nu sitter han i babysittern och pratar med tvättstället :P Gopluppen min <3
Ikväll blir jag väl bara hemma som vanligt :/ Jag hatar att va fattig!! Men nästa vecka får jag pengar igen och då ska jag åka hem till Frida i Söderhamn och hälsa på, sen kom Madde med en idé om en lunchdejt så jag funderar på att åka till Kilafors och hälsa på henne och hennes underbara barn :)

Nej nu ska jag plocka ihop lite från vardagsrums bordet så det inte är fullt med skit (som det kommer va imorgon igen). Jag är expert på att stöka ner!! Men nu plockar jag iaf undan skiten efter mig själv :)

Inga kommentarer: