söndag 28 mars 2010

2010-03-28

Just nu sitter jag och tittar på Tattoo Highway och är gris jävla trött!! Skulle lätt kunna somna som jag sitter med datorn i knä och Neo på bröstet. Ska gå och lägga ner honom i sängen nu och kasta mig själv i sängen en sväng tror jag. Det skulle inte sitta fel med att få sova en timme till faktiskt. Nu kanske jag kan slappna av när jag hör Neos andetag igen.

Imorgon funderar jag på att kliva upp i tid och ta en tidig promenad med barnvagnen och lalla. Annars har jag inget planerat för resten av vecka som sagt. Jag hoppas på att jag ska få brev ifrån FK om beslutet över min föräldrapenning för det är fortfarande inte klart så jag kommer inte få nå pengar den här månaden, vilket suger! Mamma skulle betala mina små räkningar den här månaden, men hyran lär jag ringa om och säga att jag betalar så fort jag får mina pengar.

Nu ska jag fixa mat åt Neo för han vaknade medan jag skrev. Hörs mer sen

Inga kommentarer: