torsdag 25 mars 2010

2010-03-25

Nu har mitt nya internet kommit så nu ska jag va back on track.

Nu har jag gett upp det där med amningen. Inte för att jag inte trivdes med det, men jag har inte ett enda mål mat åt honom i tuttarna längre så då blir det modersmjölkersättning istället. Det klagar inte han över iaf :) Han går iaf upp i vikt, men än så länge har han ingen kurva :P Nu väger min lilla prins 5550 g och är 57 cm lång :)

Den här dagen har varit UNDERBAR!!! Jag har nämligen varit med Malin i Alfta hemma hos Fredrik och pratat en massa skit bara :) Det va sååååå skööööönt att komma hemifrån! Jag har inte varit hemifrån sen Neo föddes. Eller ja jag har varit hos mamma och pappa samt att jag va till Sandra U förrgår och hälsade på henne och hennes vackra son Albin :) Tänk vilken vacker pojk Albin är!!
Men iaf, åter till dagen. Jag gick hemifrån vid kl 11 och va i Alfta runt kl 12. Vid två tiden så kom Fredrik hem och då lagade han riktigt god mat bestående av köttfärsbiffar, potatis och brunsås :) Sen va klockan helt plötsligt 17! Tänk va tiden går fort när man har roligt!! Jag är så glad att jag åkte dit kan jag lova :) Tack gumman <3

I helgen så va jag hos mamma och pappa hela helgen och hade det mysigt med familjen. På lördag kväll gick vi ner till puben i Rengsjö och jag va super nervös att Neo skulle bli grinig, men det va inget att oroa sig över. Trots alla människor som va där och allt väsen så sov han heeela tiden :) Jag är så bortskämd när det gäller min son!!

Nu på lördag blir det paaarty med bästa Malin :D Vi ska först sitta här hemma och prata en massa och sen ska vi vidare ner på Tranan och titta på Royal Republic :) SWEET!!! Det ska faktiskt bli skoj att ta på sig lite snyggare kläder och gå ut och träffa folk utan det gigantiska magen :) Men jag kommer nog sakna ihjäl mig efter Neo! Jag har inte varit utan honom ens en timme sen han föddes så jag kommer nog tracka mamma med en massa SMS och samtal :P Haha!

Nu ska jag kasta in lite bilder och ladda upp dem och sen se om Neo vill äta lite :)

Inga kommentarer: