måndag 1 februari 2010

Sprattelkuse!

Jag har en liten sprattelkuse i magen :) Dock är det inte lika starkt längre i och med att det är så trångt nu, men jag är glad för det lilla jag känner.
En kommentar jag fått mycket är att jag inte fått några bristningar, men då ska ni se mig naken! Jag har mycket på mina höfter och bröst samt att jag har på magen, men dem på magen syns knappt utan dem känner jag bara. Men inte blir jag ledsen för det, jag får ju något vackert utav det hela :)

Idag har jag inte alls lika ont i mitt bäckenben som jag haft under hela helgen, men det känns fortfarande. Men idag har jag iaf kunnat stå upp längre stunder så jag har kunnat diska och dona. Dock är jag grymt trött idag bara för att jag vaknade inatt av att jag mådde nå grymt illa så då åt jag två skorpor och då kändes det lite bättre så jag kunde somna iaf :)

Nu vill jag föda så jag kan få på mig mina skor igen utan att tro att fötterna ska gå sönder på mig! Pga all vätska så är jag så öm i mina fötter och fotleder vilket är jätte jobbigt. Att ta på sig ett par strumpor är som ett gymnastikpass!

Inga kommentarer: