lördag 27 februari 2010

Oj oj

Mitt internet hemma har dött och jag har inte orkat brytt mig i att fixa det faktiskt. Jag känner inget större behov av internet nu när jag har Neo som jag gjorde förut och det tror jag ni alla förstår :) Jag har ju lite annat att göra om dagarna än att sitta vid datorn och häcka som tidigare :P

Den här veckan har gått nå grymt fort! Jag tycker Neo har blivit mycket större sen förra fredagen och det är så roligt att ha honom i världen. Jag uppskattar verkligen varje dag till fullo! Men jag fick reda på en skrämmande sak här om dagen av mamma som barnmorskan hade berättat för henne när jag låg i mitt lyckorus. Hade jag gått en dag till med Neo i magen så hade han kanske inte överlevt då moderkakan va förgiftad! Tänk om han inte hade levt?! Vilken hemsk tanke!!!

Nej nu ska jag ta min huvudvärk, mata Neo, byta blöja och göra alla kvällssysslor sen blir det sängen! Kanske skriver mer imorgon innan jag åker hem

Inga kommentarer: