tisdag 9 februari 2010

Min dag

På måndag ska jag upp till Hudik och kolla via ultraljud hur mycket fostervatten och joll det är. Vet inte riktigt vad de ska kolla, men vet iaf att de ska göra en viktuppskattning av min lilla skit och se om jag har tillräckligt med fostervatten. Har jag inte det så sätter dem igång mig, vilket jag verkligen hoppas på! Men med min vanliga tur så kommer jag väl få vänta ytterligare en vecka innan jag kan hoppas på att få ha min lilla skit i famnen!
Jag har gett upp hoppet på att få innan dess, men om två veckor har jag min bebis som jag längtat efter så länge iaf :D LOVELY!!!

Idag har Jesper och Frida varit här och hälsat på :) Riktigt trevligt och Frida är en riktigt mysig tjej! Jag va även hem till brorsan och hämta Riki eftersom jag hörde hur han stod vid dörren och pep. Tur va väl det att jag hämtade honom för jag hann bara ut utanför porten så satte han sig och sket! Om jag inte hade hämtat honom hade han garanterat gjort inne eftersom brorsan va och tränade med en tjejkompis.

Imorgon ska Malin komma hit och på kvällen ska även Hanna komma och då blir det en massa film och onyttigheter :D Trevligt värre!

Nu snart blir det sängen efter jag har tvättat ansiktet och fått bort allt smink. Så nu säger jag tack och hej för ikväll så skriver jag säkert mer imorgon :)

Inga kommentarer: