onsdag 3 februari 2010

Jahapp

I helgen får jag då inte föda märkte jag. Morsan ska iväg på Ålandsresa så då har jag ingen som kan skjutsa mig till BB om det skulle sätta igång. Bra planering morsan! Jag ska även va "barnvakt" i helgen också så det här blir spännande att se hur fan detta ska sluta! Det vore väl en sak om jag skulle va inne i Bollnäs för då kanske det finns någon man kan be skjutsa, men nu ska jag va i Rengsjö hela helgen. Aja, som sagt får vi se hur det slutar!

Idag ska jag inte göra så mycket. Diska lite och ta reda på tvätten samt bädda rent i sängen är väl de enda planer jag har. Ikväll ska jag passa Riki mellan typ 18 och 22. Mysigt!

Nu ska jag göra något vettigt. Hörs sen

1 kommentar:

malin sa...

Men hallå, jag finns väl i Rengsjö ?? Ringer du, så kommer jag på engång vettu! :) PUSS!!!