måndag 8 februari 2010

Dagen som gått

Den här dagen har känts som en heeeel evighet! Jag vaknade först vid halv sju så då åt jag frukost med mamma och sen skulle jag lägga mig och läsa en sväng, men jag somnade ganska fort och vaknade vid nio tiden så då åt jag frukost igen med pappa :P
Sen åkte jag och pappa in till Bollnäs då han skulle pumpa mina däck till barnvagnen och jag satte mig vid datorn. Mycket mer gjorde jag inte förrän då Peter kom och då blev det mat i form av tacopaj med en massa sallad :D MUMS!!

Så har min dag sett ut i stort sätt. Imorgon kommer Malin och ska sova här och då följer även Ozzy med :) Skoj!!

Som sagt blir det BM imorgon och då har jag lovat både Jocke och Emil att höra av mig direkt efteråt för att berätta vad hon sagt. Båda vill få reda på nu vem det är som är pappa.


Idag har jag varit alldeles stenhård på magen heeela dagen! Jätte jobbigt i och med att jag knappt kunnat sitta upp utan att mina tre sista revben har gjort ont. Som tur är har den levt om lite grann där inne, så jag har inte varit så orolig. Jag har även haft halsbränna mer eller mindre hela dagen.

Aja nog klagat. Jag ska nog lägga mig nu snart för jag är nå jävulskt trött!
Bye bye for tonight!




Inga kommentarer: