lördag 13 februari 2010

2010-02-13

Igår efter jag och broder varit och handlat så kom Hanna, Emma och Emmas dotter Yolina :) Guuud va söt Yolina är! En riktig liten buse :) Vi fikade och pratade en massa strunt, men tyvärr hann jag inte träffa dem så länge.

Igår kväll kom Malin och hämtade mig så åkte vi rakt ut i skogen ut till någon stuga. Där satt ett gäng på fem grabbar som va huuuur roliga som helst! Vissa fullare än andra :P Men hålla låda kunde dem göra iaf! Man fick ju en hel del konstiga frågor vissa ggr, men det skrattade man bara åt :)
Sen efter det åkte jag och Malin in på MAX och åt, och jag åt så jag mådde illa!
När jag skulle gå hemåt så svängde jag in hos brorsan ett tag och hälsade på, men gick efter bara någon minut för då va jag trött. När jag skulle gå ner för trappan så låste sig min ljumske så det va ju sååå roligt så. Skit tjatigt, men nu är det inte långt kvar :)

Idag ska jag kanske med Malin och Frida ut i skogen igen och grilla korv på någon is med grabbarna, men jag har inte bestämt mig än. Ska kasta mig in i duschen så jag vaknar till liv och vet hur jag mår först så får vi se hur jag gör :)

Inga kommentarer: