onsdag 10 februari 2010

2010-02-10

Jag fick faktiskt sova runt tre timmar till nu på morgon och det va skönt. Jag vaknade av att mamma ringde mig och om drygt en timme ska jag träffa henne så ska vi åka på Coop Extra först och hämta ett papper och sen åka ner på Försäkringskassan och fixa så jag får föräldrapenning sen. Från och med idag tar jag ut mammaledigheten har jag tänkt mig. Jag har totalt glömt bort att fixa allt sånt där!
Det är inte bara att vara gravid för det är så mycket papper som ska hit och dit hela tiden samt att jag ska ha med mig en massa papper till BB eftersom det blir faderskapstest och joll.

Ikväll kommer Hanna hit och då ska vi titta på dåliga filmer och äta en massa onyttigheter :D Det ska bli riktigt roligt, men innan dess lär jag plocka ihop inne i köket som ser ut som världens katastrof område! Jag förstår inte hur jag lyckas!

Nu ska jag göra mig i ordning innan mamma kommer




Hitta världens sötaste bild!!

Inga kommentarer: