torsdag 4 februari 2010

2010-02-04

Just nu sitter jag hemma med Malin och vi nördar vid en varsin dator, haha. Vi väntar på att brorsan ska komma med potatisar så vi kan börja med maten någon gång! Min mage kurrar som sjutton!

Igår så gjorde jag inte så mycket till en början. Jag satt mest hemma och tittade på allt som jag behövde städa upp, men aldrig gjorde, haha. Sen kom Malin och då satt vi också vid en varsin dator och nörda. Vid tio tiden så åkte vi på MAX och åt, MUMS!! Sen när vi va mätta och belåtna åkte vi ner på Tranan, och guuuud va jag kände mig snygg! Mjukisbyxor och smink sen morgonen. Men det va faktiskt riktigt roligt och vi fick även se ett slagsmål mellan småpojkar.

Imorse vaknade jag 7.30 av att jag hade värkar faktiskt! Första gången jag vaknat utav det och det va inte nå roligt direkt. Men jag lyckades somna om och sov till 9.30 nånting eftersom morsan ringde och väckte mig då. Under hela dagen har jag haft värkar lite till och från och det känns faktiskt skönt om jag ska va ärlig. Då kanske det är något på gång!

Idag har jag FAKTISKT städat och bytt till nya sängkläder och härjat på. Känner mig ganska stolt som tagit tag i det nu. Men nå färgning utav hår har det inte blivit eftersom jag har magen som är i vägen. Det får vänta tills efter jag fått ut min lilla skit.

Ikväll ska jag åka till Rengsjö och stanna där över helgen eftersom mina föräldrar ska åka på Ålandskryssning med en massa Rengsjöbor. Så då ska jag vara kattvakt i helgen.

Nu orkar jag inte skriva nå mer utan vi får se när jag uppdaterar nästa gång


Inga kommentarer: