söndag 10 januari 2010

Söndag

Inatt har jag väl fått sovit i drygt fem timmar eller nånting eftersom mamma ringde och väckte mig. Känner mig ganska pigg än så länge, men jag lär väl få ta en vila mitt på dagen om jag känner mig själv rätt.
Förkylningen är inge bättre, men febern har försvunnit iaf. Idag har jag ont i svanken istället. Längtar tills jag får föda så jag slipper dem här smärtorna. Visst jag kommer säkert ha ont efteråt också, men det hoppas jag försvinner snabbare istället för att man ska ha små ont varje dag i flera veckor.
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt tror jag. Ska åka hem till mamma och tigga åt mig mat. Jag har mat hemma, men jag orkar inte laga till nånting sen vill jag inte äta själv.

Nej nu ska jag kasta mig in i duschen och göra mig i ordning och sen kolla buss ut till mamma och papap

Inga kommentarer: