måndag 18 januari 2010

Nu är det nära!

Ja imorgon har jag utsatt tid till att föda, men jag kommer gå över =( Vill ju att min lilla krabat ska komma ut nu så jag får hålla i den och se vem den är och vilket kön den är! Tror dock det är en flicka, men man kan aldrig vara nog för säker förrän den kommit ut =)
Vill ju hålla min bebis NU!!! Har nog aldrig längtat så här mycket till nånting överhuvudtaget! Detta är det bästa som hänt i mitt liv! Kan ingen komma och trycka mig på magen och se om den vill komma då? =P Hahaha!!


Nu ska jag kolla klart på Weeds och sen kallar sängen! Ikväll blir det ingen bok eller nånting utan det blir sömn direkt! Hoppas jag på iaf, haha

1 kommentar:

malin sa...

Du måste ringa mig dag som natt när det är dags eller klart! :) Du vet hur mycket jag längtar.. Jag är ju på helspänn varje gång du ringer nu. jag tror att det är dags varje gång. men snart så, nu kan det inte gå så lång tid till. :) Jag längtar!!!