lördag 30 januari 2010

Mjoo du

Som du kanske märkte så va jag lite less inatt. Men den där förbannade gav aldrig med sig och jag trodde flera ggr att jag skulle spy. Den är fortfarande kvar, men inte i samma styrka så idag är jag på bättre humör :)

Jag vaknade först vid åtta tiden så då åt jag frukost med mina föräldrar och sen la jag mig igen och vaknade upp elva. Skööööönt! Har inte gjort så mycket. Mina föräldrar är hos farfar nu och hälsar på så då passade jag på att dammsuga hela övervåningen samt alla stolsdynor, som va fulla i katthår. Nu har jag precis utfordrat alla djur så om en halvtimme, timme ska jag springa ut med Riki en sväng så han kan göra ifrån sig :)

Ikväll kommer Uffe och Anette hit också och då ska mamma bjuda på god mat och efterrätt så det ser jag fram emot :)

Inga kommentarer: