söndag 24 januari 2010

Men fy!

Usch va jag har ätit idag! Jag har sååååå ont i magen efter allt jag har stoppat i mig! Det är nästan så jag skulle vilja stoppa fingrarna i halsen så det släpper. Men jag får skylla mig själv som älskar allting gott :P

Jag måste tacka Hanna för en super trevlig dag igår! Det va hur roligt som helst att träffa henne igen efter så pass lång tid =) Det måste vi göra om!
Måste även tacka Malin och Frida för en trevlig kväll även om jag inte blev långvarig. Men jag va så trött! Men det va verkligen jätte trevligt och alla som va där va jätte roliga! Alla pratade med alla och det är så det ska vara =)

Idag har jag varit hos Peter hela dagen och myst med Riki. Någon som är förvånad? :P Men hundar är ju för jävla mysiga! Orkar inte skriva så mycket idag för huvudet hänger verkligen inte med, haha.

Veckan som kommer händer det inte så mycket. På tisdag kommer mamma och mormor hit och hälsar på en sväng och på onsdag ska jag till BM. Ska kanske träffa Malin på onsdag också om hon orkar det eftersom hon ska till läkaren då också.

Inga kommentarer: