måndag 25 januari 2010

Måndag

Ja nu har6 jag fått sovit några fler timmar :) Fast mamma ringde och väckte mig halv tio, men jag fortsatte sova efter det till elva iaf. Är ganska så pigg idag trots natten som va.

Nu har jag nyss ätit frulle bestående av två rostmackor och juice. Idag ska jag laga mat åt mig och Peter och vi ska äta sjömansbiffar med potatiskroketter eller nå liknande :) Det ska bli så gott!
Efter maten ska jag ta med Riki på en promenad för att få komma ut och röra mig. Tror jag sover dåligt eftersom jag inte gör nånting om dagarna.

Inatt hade jag värkar för första gången på typ en vecka. Usch nu i veckan hoppas jag verkligen min lilla skit bestämmer sig för att komma ut. Jag orkar inte mer! Det är så många frågor jag vill ha svar på nu plus att det är så jobbigt att sitta upp. Jag tycker det är jätte mysigt att vara gravid, men som sagt så orkar jag inte mer!

Inga kommentarer: