torsdag 21 januari 2010

Knepig

Jag känner mig alldeles knepig i huvudet just nu! Känns ungefär som om jag ska tuppa av när som helst. Inte alls nå roligt! Skulle jag gå och lägga mig nu så skulle jag inte vakna förrän min kropp är helt utvilad, vilket är imorgon vid den här tiden ungefär.
Hmm hur ska jag försöka förklara hur det känns i huvudet då? Tänk om ni snurrar runt, runt jätte, jätte fort och blir alldeles yr och knappt kan stå. Så känns det i mitt huvudet nu när jag sitter ner. Och det känns ännu värre när jag reser mig upp. Då förlorar jag benen!

Sen spelar det ingen roll hur mycket jag äter så blir jag mätt i fem sekunder sen är jag hungrig igen! Smällde i mig en hel tallrik med spagetti och köttfärssås och till det en smörgås. Sen har jag smällt i mig en halv chipspåse och ytterligare en smörgås! Hur normalt är det då?! Allt det där på mindre än en timme!!

Näe nu blir det nog sängen en stund med alarmet igång så jag inte sover bort hela kvällen! Uppdaterar säkert sen igen

Inga kommentarer: