måndag 11 januari 2010

2010-01-11

Usch va jobbigt det är att vara förkyld. Vaknade tre ggr inatt av att jag inte kunde andas, sen klev jag upp sex för då kunde jag inte sova mer. Blev vaken till åtta ungefär, sen tänkte jag vila ögonen i en halvtimme, men en halvtimme blev FYRA timmar! Vaknade alltså vid tolv igen!
Då klev jag faktiskt upp och duscha och härja på för sen kom Rikard och hälsade på. Tiggde åt mig lite skjuts ner på stan där jag sprang in på AF och lämnade in papper.
Efter det åkte vi hem hit och satt och snackade lite skit innan jag gick till brorsan. Mötte honom på vägen och tänk va Fisan blev lycklig över att se mig! Hon sprang så fort dem där små benen bar henne och hoppade bokstavligt talat upp i famnen på mig =)
Här behöver man ingen karl så länge man kommer hem till en viftande svans =)

Jag ställde mig och diskade hos Peter eftersom han va slut efter jobbet. Sen började vi på med maten och idag blev det ris och korvstroganoff! Mums! Vi tittade på film samtidigt som vi åt och idag tittade vi på en som heter "Ray". Den handlar om Ray Charles (den kända, blinda pianisten om ni vet vem det är). Guuuud vilken bra film, men tänk vad jag inte skulle sett den just nu! Tårarna rann på mig vid fler än ett tillfälle kan jag lova. En väldigt tragisk, men grymt bra film som jag råder alla att se. Gillar man "Walk the line" så kommer man tycka att den här är grym!


På onsdag ska jag till BM igen och lyssna på hjärtljuden och eftersom Jocke inte kunde följa med så får mamma följa istället. Hon va ändå ledig plus att jag kan tigga åt mig mat då, haha!

Nej nu ska jag gå och tömma näsan lite. Hörs mer sen!

Inga kommentarer: