fredag 4 december 2009

Trött

Idag har varit en bra dag faktiskt.
Vaknade strax före tio imorse och gick då direkt ut med Fisan. Sen blev det frukost, dusch och fixa i ordning sig. Vid tolv tiden va jag ut på en lång promenad på över en timme. Gick upp bakom brandstation och gick sen slingan som går i skogen där bakom.
Riktigt skönt att få röra på sig riktigt!
Kom väl hem runt kvart över ett och då blev det soffläge till två då jag började med maten. Åt mig själv gjorde jag thai chili kryddad fisk i ugn och åt brorsan stekte jag panerad fisk. Till det åt vi båda potatis.

Följde med brorsan till Sporthallen med hunden eftersom när han traskade ditåt så va det ändå dags för en promenad med henne. Sen la jag mig och sov en timme och direkt när jag vaknade så ringde telefon.
Jag och Fisan gick och mötte upp brorsan efter hans träning för jag hade så tråkigt hemma och sen har jag bara legat i soffan resten av kvällen.

Näe nu ska jag återgå till Turtles =D

Inga kommentarer: