torsdag 3 december 2009

Lite bättre

Nu på kvällen har jag blivit på lite bättre humör än tidigare så nu ska jag försöka ge mig ett kast på att skriva lite roligare saker =)

Idag har jag äntligen fått pengar och jag va ner på stan och mötte upp Christina för en fika på Krokanen =) Sen fick hon äntligen köpa sina skor med världens jävla klackar! Förstår inte hur man kan gå i såna =P
Jag shoppade faktiskt ingenting för jag har inte så mycket pengar över efter räkningarna, men är nöjd ändå =)
Sen när Peter slutade jobbet så åkte vi till Coop Extra och handlade. Fan jag handlade för över 600 kr, men då fick jag en väl fylld kyl/frys också =) Köpte faktiskt bara mat och sånt så känner mig ganska duktig =)

Imorgon ska jag ner på Apoteket lite fort och sen lär jag dra ett varv med dammsugaren samt diska det lilla jag har och plocka reda på lite saker som fortfarande inte kommit upp sen flytten. Allt har sin tid =)

Har bestämt med mamma att vi ska göra knäck och kola någon dag också för blev så sugen när Malin sa att hon gjorde det =P Då ska vi va hemma hos mamma, men jag ska få ta med mig allt hem eftersom pappa inte kan äta sånt.
Mammas reaktion när jag frågade henne:
"Jag har gjort det två ggr i hela mitt liv och varje gång har det kostat pappa 20 000 hos tandläkaren!"
Det vill säga att varje gång han äter knäck eller kola så tappar han en tand! Men så är det att bli "gammal" fast pappa kommer aldrig bli gammal =)

Näe nu blir det chipspåse och film resten av kvällen =D

1 kommentar:

Suzan sa...

Ha ha.. Så illa!!