onsdag 2 december 2009

Den lille pupplurven ^^

Igår kväll när jag och brorsan va ut med Fisan så fick hon springa löst. Tänk va roligt vi hade åt henne! Hon fick hur mycket energi som helst bara hon kom ut och sen när jag ropade på henne så tog hon fart på många meter och sprang allt vad hennes små ben bar henne och sen glömde hon bort att sakta in så hon sprang rakt in i mina ben och, tro det eller ej, men för att va så pass liten som hon är så höll hon på att fälla mig =P
Lilla pupplurven!

Imorse va jag ut med Fisan ute i skogen och hon sprang runt som vanligt.
Sen efter det blev det frukost och medan jag åt frukost tittade jag på tv.

Nu har jag precis duschat och ska göra mig i ordning och dona för jag ska va inne i Söderhamn kl 15 för att gå på föräldragrupp =) Missade ju tyvärr förra gången eftersom jag va sjuk.

Nå mer planer för dagen har jag inte faktiskt. Kanske skriver mer sen

Inga kommentarer: