måndag 28 december 2009

??

Jag har en massa tankar som flyger runt just nu och som jag inte får ordning på. Idag skulle bli en bra dag, men det blev det minsann ändring på nu på kvällen så jag har väl suttit och gråtit en hel del för det mesta.
För första gången under hela denna tid så mår jag verkligen dåligt över min graviditet och det är efter allt som hänt nu under kvällen. Har aldrig känt att det varit så stort misstag att behålla det! Det är därför jag gråtit nu under kvällen för jag vill verkligen inte känns så här!



Aja tillbaka till dagen. Som sagt så har mina föräldrar varit här idag och satt upp tavlor åt mig och jag är jätte nöjd med vart dem sitter. Sen fick jag även en matta att ha inne i vardagsrummet som är jätte mjuk att gå på.
Vi fikade direkt när Peter kom över. Då bjöd mamma på kladdkaka med glass och MUMS va gott!
Sen åkte jag och mamma för att handla eftersom jag tänkte göra leverbiff med potatis och gräddsås, men hann bara hem igen så ringde mamma och pappa och bjöd mig och Peter på en varsin pizza =)
Sen har jag bara njutit av dagen tills jag blev ensam.

Inga kommentarer: