måndag 28 december 2009

2009-12-28

Den här dagen har varit bra faktiskt. Började med att jag vaknade av att Fisan tuggade på ett hundben på min RYGG! Slafs, slafs, slafs vaknade man av då. Då blev det en snabb promenad och sen blev det frukost.

Sen gjorde jag inte så mycket mer tills Emil kom hit och hämtade mig och då bar det av mot stan och Familjerätten. Där skulle vi på möte och lämna DNA prov till faderskapstestet. Jätte trevlig kvinna fick vi prata med!
Anledningen till att Emil lämnat redan är för att jag valde att testa på honom först för han har varit mer insatt i graviditeten än Jocke. Är det inte Emil så får Jocke åka in och lämna DNA prov och fylla i samma papper som vi gjorde idag.

Sen bar det av hemåt och då bjöd jag brorsan och Emil på mat. Jag och Peter åt leverbiff och till Emil stekte jag i ordning köttbullar. Till det åt vi potatis och gräddsås =)
Det blev riktigt gott!

Nu har jag precis kommit hem efter att ha följt med brorsan upp till Clas och tittat på hockey där Färjestad förlorade, tyvärr!

Morgondagen har jag inte mycket planerat mer än att jag ska till Söderhamn till BM och lyssna hjärtljud och kolla värden igen.

Nu ska jag fortsätta titta på Weeds och spela på FB samt ha ont grymt ont i revbenen!



Grym serie!

1 kommentar:

elin sa...

Hoppas du hittar pappan iaf:)
Svar: jo inte är de roligt direkt när personer är som dom är man blir Gaalen!! :S Hoppas allt går bra nu under graviditeten :) Kraam:)