söndag 29 november 2009

Söndag

Jag och Fisan sitter nu och njuter av det lilla julpyntet jag har :)

Igår gjorde jag inte så mycket. Jag va uppe i Edsbyn på förmiddagen och hälsade på Sara samt myste med en av hennes små skruttar Eddie :) Emil ville bara kasta massa lego hela tiden :P
Efter Edsbyn blev det Rengsjö hos mamma och pappa där det bjöds på tacos och massa prat som vanligt. Det va faktiskt riktigt trevligt :)
På kvällen när jag och Peter kom hem så följde han med mig hit och vi va ut med Fisan och sen blev det tv och film resten av kvällen.

Den här dagen har inte varat länge, men jag har hunnit med mycket ändå!
Jag har varit ut i skogen med Fisan så hon fick springa lite löst och sen blev det hem och plocka lite och dammsuga. Mitt i dammsugningen kom mamma och pappa med en byrå och en hylla och det är jag väldigt tacksam över för båda två är efter mormor och byrån tror jag till och med är efter gammelmormor. Efter det bar det av mot Sporthallen och för att titta på när Peter spelade innebandy. Deras lag är riktigt bra faktiskt :)

Hann bara hem efter det och då blev det ut med Fisan direkt och sen fortsatte jag dammsuga och nu har jag precis fått upp det lilla julpynt som jag äger :) Så nu är det riktigt mysigt här hemma! Synd bara att min adventljusstake är borta, men får helt enkelt köpa en ny bara jag får pengar igen :)

Fisan myser med min lilla nalle :)


Tok-Fisan när man får undan pälsen ur ögonen :)


Vardagsrums fönstret :)



Inga kommentarer: