söndag 22 november 2009

Söndag = Latdag

Har nu bytt bloggsida eftersom jag inte fattar ett jota av blogg.se! Skulle säkert förstå nånting om jag orkade engagera mig lite mer än jag gör, men det gör jag inte. Den här sidan verkar va mycket lättare att fixa och trixa lite faktiskt. Vi får väl se hur jag lyckas denna gång helt enkelt :P

Idag är en äkta latdag!
Det har väl inte hänt så mycket denna vecka. Har varit sjuk så har inte orkat gjort nånting!
I onsdags följde jag med brorsan när han jobbade faktiskt. Sen bjöd jag honom på blodpudding med lingonsylt!
UNDERBART GOTT!!

I torsdags skulle jag ha varit på Föräldragruppen, men hade sån hosta så ringde till Mona och sa som det va och hon tyckte det va bra att jag ringde och berättade. Vill ju inte riskera att smitta andra direkt.

På fredagen gjorde jag inte så mycket. Blev väldigt dålig på kvällen så åkte hem till mamma och pappa för kändes som om jag skulle svimma vilken sekund som helst och då ville jag helst inte va ensam. Så brorsan skjutsade dit mig tack och lov.

Igår vaknade jag och mådde mycket, mycket bättre än jag gjort på hela veckan. Blev frukost hemma hos mamma och pappa sen åkte vi hit och pappa började med att fixa så jag har lampor i varje rum samt att han skruvade upp mina sänglampor :) Plus att han satte ihop gästsängen och jag och mamma fixade med att sätta upp gardiner. Peter kom och hjälpte pappa så hjälpte mamma mig :)
Har även fått upp mina hyllor så nu ekar det inte lika mycket här hemma :P Nu saknas bara en bokhylla, byrå och sakerna till bebisen, men bebissakerna ska vi fixa med typ en vecka innan jag ska kläcka :P
Sen igår vid elva ungefär ringde Lars och sa att han va på väg hit och strax efteråt ringde brorsan och ville åka hem för han hade festat för hårt. Klart att lillsyrran och Lars kom till räddning ;P

Idag har jag varit hos Fia och firat henne eftersom hon fyllde år i torsdags :) Det va verkligen hur trevligt som helst! Hon har en sån underbar familj :)

Annars är det inte mycket mer som hänt faktiskt.

Inga kommentarer: