fredag 27 november 2009

Snart helg

Idag är det fredag gott folk om ni har lyckats glömt det :P
Sitter och väntar på att broder ska ringa så ska jag springa ut och följa med han på jobbet och sen ska vi hjälpa Sara med att flytta :) Ska bli skoj och imorgon ska vi dit på inflyttningsfika eftersom jag inte kan va med på inflyttningsfesten :P
Efter vi varit i Byn imorgon så ska jag och Peter åka hem till mamma och pappa för att bli bjuden på mat. Mammas mat är alltid bäst :) Annars har jag inga fler planer för helgen, men det är skönt det också :)

Inatt har jag sovit ganska bra. Somnade bara jag la huvudet på kudden, men sen ringde ju telefon först sex :P Då va det en kompis som va lite pratsugen medan han va på väg hem och sen ringde brorsan och väckte mig kvart i åtta. Fast sov ytterligare en kvart efter det sen ringde Sara :P
Inte meningen att jag ska få sova tydligen :P

Näe nu ska jag nog springa ner och träffa broder snart. Ha det bra allihopa och hoppas ni får en trevlig dag :)

Inga kommentarer: